poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Eveline Art Scenic korektor do brwi 3 w 1

Dzisiaj zamierzam Wam przedstawić produkt, który od niedawna pomaga mi ujarzmić moje brwi. Natrafiłam na niego całkiem przypadkiem podczas promocji w drogerii. Przyznam szczerze, że od dłuższego czasu myślałam nad czymś co utrzyma moje brwi w odpowiednim stanie. Do tej pory podkreślałam je tylko cieniem, ale niestety po kilku godzinach efekt już nie był taki jakbym sobie życzyła, a włoski żyły własnym życiem ;)

I w tym momencie na mojej drodze pojawił się korektor do brwi z Eveline. 

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie.

Warto również dodać, że produkt ten sprawia, że włoski pozostają na swoim miejscu.



Teraz pora na informacje techniczne ;)
Pojemność: 10ml

Opakowanie: na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła maskara, szczoteczka jest tradycyjna i gęsta.

Kolor: brązowy i czarny.

Efekt: producent zapewnia nas o przyciemnieniu, nabłyszczeniu i optycznej regulacji brwi, co    jest prawdą. Wspomnieć trzeba jednak, że efekty te są bardzo naturalne. Dodatkowym plusem tego jest wymieniona przeze mnie wyżej zaleta czyli utrzymywanie włosków w odpowiednim miejscu.

Moja opinia: Jak dla mnie szczoteczka jest za duża i to jest największym minusem. Poza tym drobnym szczegółem korektor bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Chociaż przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że kolor będzie wpadał w odcień rudości. Zbytnio mi to nie przeszkadza ale uważam, że odcień chłodnego brązu byłby również wskazany w gamie kolorystycznej.

4 komentarze:

  1. Eveline ma same dobre produkty- z tego, co widzę po sobie. Od odżywek do rzęs po ochronne lakiery do paznokci. Nie wiem czy jestem ślepa czy jak to tam, ale nie doczytałam- po ile kupiłaś?

    Co u mnie? Ostatnia okazja na możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym. Zapraszam serdecznie! :3

    http://hint-of-relief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to nawet nie wiem ile zapłaciłam bo robiłam większe zakupy :) Stwierdziłam, że może to być ciekawy produkt i tak oto wylądował w moim koszyku.

      Usuń
  2. Posiadam korektor do twarzy z serii art scenic i bardzo dobrze mi się sprawuję więc myślę, że ten produkt również może być ciekawy ;) Tylko przeraża mnie trochę ten odcień rudości który opisałaś.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nominuję cię do LBA info na moim blogu : ang-nat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń