sobota, 18 lipca 2015

Pierwszy post - wielkie otwarcie

Witajcie kochani,

Dopiero teraz znalazłam chwilę żeby udostępnić post powitalny i wstępnie zając się blogiem :) Oczywiście jeszcze trochę pracy mnie czeka aby doprowadzić wszystko do perfekcji, ale przejdźmy do rzeczy...

Blog ten powstał z myślą o dzieleniu się moim doświadczeniem oraz obserwacjami odnośnie pielęgnacji ciała. Od kiedy pamiętam interesowała mnie tematyka beauty, a ukończona szkoła o profilu kosmetycznym spowodowała, że zatraciłam się w tym bez reszty :D Dlatego też na blogu możecie się spodziewać porad, makijaży, tutoriali, recenzji, opinii itp

Niebawem pojawi się  nowy post, który może się okazać dla Was bardzo przydatny.
Zachęcam wiec do śledzenia bloga i mojej strony na facebook'u.


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz